LF: Art of my favorite Boys (NSFW ok)

Posted 4 months, 3 days ago (Edited 4 months, 3 days ago) by IIDX

Who's your favorite boy πŸ‘€πŸ’–

12 Votes Valentine my beloved
5 Votes Aurelio my beloved
3 Votes Camilo my beloved
1 Votes Someone else my beloved

Hiiiiiii so I thought I'd post over here in case anyone is interested, I got some Boys that I'd love to get art for if anyone would like to draw them!

I love to draw them and I love them a shit ton (especially Valentine), but I'm very chronically ill and disabled and it affects my hands so I can't really draw as much as I used to. I rely on commissions and gifts for art because otherwise I can finish 1 or maybe 2 paintings/sketches a month. I have a bulletin about it here, but otherwise I won't go into it on this post.

I have 3 main ones I'd like art of! Others are good too, but the trio are especially important to me for a plethora of reasons.


bunny-farm-v3-cropped.png

Valentine my beloved is my obvious favorite and a weird little man. I'm not one to really use the term but he's essentially my comfort character. I won't get sappy about him here LMAO but he just hit his first year anniversary last month. Here's his design notes page

bunny-farm-v3-croppedd.png

Aurelio is a handsome old man who's my new dad. He's spicy and just a little emotionally dense. The gap moe of a giant stoic man who treats dogs like babies. Here's his design notes page

camilo-bunny-icon.pngsometimes-stupid-and-cute-are-enough.jpg

Camilo is cute and just a little dumb. The model older brother figure who's intimidatingly nice and is just happy to be around those he cares about. He also really likes cows. Here's his design notes page


They all have full bios and brief personality descriptions on their design pages! For what's not okay, I'm pretty loose..? In the case of clothes and other important stuff about depictions, it's all on their design notes tabs. Likes/dislikes are also on there! I'm only very firm on not depicting Valentine in pants/shorts or traditionally "masculine" clothes.

If you wanna have art with your OCs included that's totally fine! They can be Fwiends

NSFW art is ok! All of my OCs are 18+ years old. They all have F-Lists linked of stuff you can choose from. But if you draw something, please don't post the full image here for the sake of keeping it safe for minors and those who don't wish to see!
If you go that route, please keep their orientation in mind. Aurelio's the one who's canonically under the "questioning" label so unless he's with his government assigned boywife Valentine please ask!
For potential gore art, please ask about that. I draw stuff like that myself, but it really depends. Valentine's the most likely to be an OK since he's kind of a freak

That's about it! If you wanna ask anything please ask away, comments or DMs are ok!
Thanks for taking a look!!


NoxFraisse

I've been subbed to you for a while now and been thinking about drawing your OCs for about just as long haha so like, time to finally work on it aaaaaaaaaah πŸ‘€πŸ‘Œ

IIDX

NoxFraisse LKDJGSF THANK YOU SO MUCH I OWE YOU MY LIFE......

NoxFraisse

OML I was so happy when I saw your sub aaaaaa and please do not XD I barely know what to do with my own life LMFAO

IIDX

Nifffi OUGHHHGHJGH HE'S SO CUTE....MY SON THANK YOU I love it!! I'm glad you also appreciate he's from Argentina fkljdgbf;lkjdh I try to have some Boys from places I rarely see characters from so I'm glad he's serving his purpose!!

csgo

i just think he's neatΒ also i saw u posted my art in the show me your recent nsfw character art i was so flattered dasjkahjkadsjksd ty again!

vale.png

IIDX

synth AWAWASHGF THANK YOU SO MUCH HE'S GETTING MAWWIED.....BOYWIFE dlkgjhfklhfdf I love seeing him in wedding dresses... his Dream
And of course!! Love your art... I stare respectfully at him a lotJ;KVHD;LKJFDHF

Spoons69

idk how this website works but i thought he was neat, sorry to make you a victim of me figuring out csp:

w0w.png

IIDX

Spoons69 AHHHGHHGHH SO CUTE HE LOOKS SO BABY...... the little fang sticking out i'm so obsessedfndh;lkfndf gonna grandma pinch his cheeks. seeing him not make his usual bitey face makes me feel bonkers

thank you so much!!! holds him......

bo_hiyori

AAWUweVKEejOCslNGW75hLRxgldj4i2S5OZ2aHIk

your characters are so rad!! ive been subbed to you for a lil and.. omg <3 valentine's design is so cool!!!!

sorry it's not finished, my hand cramped right when i was going to start shading πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

IIDX

bo_hiyori I think the image broke MFHDJDHD it’s not showing up on my end

I’m glad you like my son!! And dw about the hand thing I know how it is

bo_hiyori

IIDX ah shit, it is? here's a google drive link to the pic :D

IIDX

bo_hiyori AAAAA HE'S SO CUTE...... look at him not ready to bite someone like a rat!! my wittle heartKJHDGSHDJGS baby boy

Thank you so much I love him!!

37938939_tY8Qs5xCVZRaEPr.png